تبلیغات

تناسب اندام، نه ترفند برای کاهش وزن

برای لاغری و داشتن یک غذای مغذی سالاد بهترین انتخاب است.

برای حفظ انگیزه و تلاش سخت برای رسیدن به هدف باید بهترین راهکارها را استفاده کنید. راه حل شما باید سریعاً نتیجه را به شما نشان دهد.

جمعه‌ها خودتان را وزن کنید
کسانی که بر اساس یک روال منظم خودشان را وزن می‌کنند بیشتر در کاهش وزن و حفظ آن موفق‌اند. بیشتر افراد در طول هفته به دنبال رعایت عادات سالم هستند و در تعطیلات آخر هفته کمی در آن تعلل دارند. وزن کردن در روز جمعه نتایج تلاش سختتان را به شما نشان می‌دهد و تشویق می‌شوید در تعطیلات نیز عادات سالم داشته باشید.

در ظرف اشتهاآور نخورید
اخیراً اندازه‌ بشقاب‌ها درست مانند قطر کمرهای ما بزرگ‌تر شده است. خوردن غذای مناسب و احساس سیری در بشقاب‌های کوچک‌تر ساده‌تر خواهد بود.

افزودن قند یا چربی به سالاد
برای لاغری و داشتن یک غذای مغذی سالاد بهترین انتخاب است. شما می‌توانید با افزودن کمی طعم‌دهنده مانند مواد  قندی یا چربی طعم سالاد خود را رضایت‌بخش نگه‌دارید. می‌توانید به سالادتان کمی خامه، آجیل، دانه‌ها، آواکادو یا میوه‌های خشک‌شده اضافه کنید. روی سالادتان یک منبع پروتئین مانند ماهی یا مرغ داشته باشید.

نوشیدن آب قبل از هر وعده
در دسترس داشتن یک بطری آب قبل از خوردن غذا به شما در کاهش چربی‌ها کمک خواهد کرد.  استفاده از آب در طول روز مانع از پرخوری شما بر اثر احساس گرسنگی کاذب می‌شود. می‌توانید به آبتان چند تکه یخ یا تکه‌هایی از گیاهان یا میوه‌ها اضافه کنید تا طعم بهتری پیدا کند.

تقویت ماهیچه‌ی دوسربازویی
نیازی نیست به باشگاه‌های گران‌قیمت رفته و ساعات زیادی را در آنجا بگذرانید تا به تناسب اندام برسید، به سادگی به تمرین‌های خود تمرینات قدرتی اضافه کنید، مانند تمرینات تقویت عضلات دوسر بازویی. این تمرین‌ها تأثیر بزرگی بر ظاهر و احساس درونی شما خواهند داشت. اجرای این تمرینات ساده است و می‌توانید راحت در خانه در هر زمان که وقت خالی داشتید انجام دهید.

در مهمانی یک لیوان آب داشته باشید
اگر در مهمانی‌ها پرخوری می‌کنید یک نوشیدنی بدون کالری انتخاب کرده و در دستتان داشته باشید. تا زمانی که این لیوان در دست شما و کیفتان در دست دیگرتان است سخت به سراغ خوراکی‌های دیگر خواهید رفت.

بعد از هر لقمه چنگالتان را بگذارید
خوردن  هر لقمه‌ی غذا و توجه به شکل، طعم و دمای آن کمک می‌کند کمتر بخورید و سریع تر به مرحله‌ی سیری خواهید رسید. بین لقمه‌های غذا چنگالتان را زمین بگذارید و ذهنتان را از اینکه بیشتر می‌خواهید منحرف کنید.

بین سه لقمه‌ اول تا ده بشمارید
ترفند دیگر برای کم خوردن تمرکز روی طعم غذا بجای  کاری است که انجام می‌دهید، مثل تلویزیون دیدن. بین سه تا شش لقمه‌ی اول غذا کمی تأمل کنید. غدد چشایی سنسورهایی شیمیایی هستند که سریعاً خسته می‌شوند، بنابراین مگر زمانی که خیلی گرسنه باشید، چند لقمه‌ی اول غذا طعم بهتری برایتان خواهد داشت. پس از کمی خوردن حس می‌کنید دیگر برایتان طعمی ندارد و دست از خوردن برمی‌دارید.

مخفی کردن خوراکی‌ها در انبار
شاید داشتن چیزهایی مانند چند شکلات داخل یک ظرف شیشه‌ای روی کابینت شما زیبا باشد اما در دسترس داشتن آن باعث بیشتر خوردنشان می‌شود. مواد خوراکی چاق‌کننده را در انباری یا جایی از آشپزخانه که دسترسی سختی دارد نگه‌دارید.

رفع مسئولیت

مطالب از سایت های مجاز و ایرانی جمع آوری شده و لذا در صورت وجود مشکل از طریق گزارش تخلف با ما در میان بگذارید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار

هاب پرس 98 پلی