تبلیغات

تنظیم سریع و موثر فشار خون در خانه

اگر تمایل دارید فشار خون بدن تان را در منزل کاهش دهید و با روش های کنترل و تنظیم آن آشنا شوید پیشنهادات جالب و مفیدی برایتان داریم. برخی خوراکی های ساده کمک زیادی به مبتلایان به پرفشار خون می کنند و آن ها را از عوارض اختلالات مربوط به فشار خون در امان نگه می دارند. در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

۱- مصرف ترشی را کاهش دهید. در صورت تمایل می توانید از ترشی های کم نمک خانگی استفاده کنید. ۲- لبنیات کم چرب می تواند به کنترل و پیشگیری از فشار خون کمک کند. در میان لبنیات دوغ دارای نمک زیادی است و بهتر است از دوغ های کم نمک خانگی استفاده کرد. ۳- از مصرف نوشابه های گازدار حاوی اسید فسفریک بپرهیزید. ۴- روزانه به مدت ۲۰ دقیقه ورزش کنید. ۵- از  مشروبات الکلی و دخانیات دوری کنید. ۶- استفاده  از سبزی ها و میوه های تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید. ۷- وزن خود را در رنج نرمال حفظ کنید. ۸- نوشیدن ۲ لیوان آب پرتقال در روز می تواند فشار خون را به میزان قابل توجهی پایین بیاورد. کانال اخبار آشپزباشی

رفع مسئولیت

مطالب از سایت های مجاز و ایرانی جمع آوری شده و لذا در صورت وجود مشکل از طریق گزارش تخلف با ما در میان بگذارید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار

هاب پرس 98 پلی