اولین مسابقه روتکس مکس در ایران


اولین مسابقه روتکس مکس در ایران

پس از مدت ها به دلایل مختلف به ویژه کرونا، مسابقات کارتینگ قهرمانی ایران روتکس مکس روز جمعه پنجم آذرماه در پیست لند سوپر کارت ایران در دو کلاس بزرگسالان و کلاس دنده برگزار شد. پیست فوق شاهد اولین مسابقه خود بوده و طول این پیست 1450 متر و استاندارد می باشد. […]

پس از مدت ها به دلایل مختلف به ویژه کرونا، مسابقات کارتینگ قهرمانی ایران روتکس مکس روز جمعه پنجم آذرماه در پیست لند سوپر کارت ایران در دو کلاس بزرگسالان و کلاس دنده برگزار شد.

پیست فوق شاهد اولین مسابقه خود بود و پیست 1450 متری که دارای استاندارد A فدراسیون جهانی کارتینگ است، محیطی نزدیک به محیط های درجه یک بین المللی را برای شرکت کنندگان ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا:

روز پنجشنبه سید فرهاد موسوی، سعید صادقی و کوروش غنیمی در کلاس دنده و زمان بندی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و مهربد شاملی، آرمان رکنی و ایلیا قندهاری به ترتیب بهترین زمان را در رده بزرگسالان کسب کردند. با نام خودشان

سید فرهاد موسوی، حامد شیری و وحید پایداری به ترتیب در 10 دور و 16 راند مقام های اول تا دوم را به خود اختصاص دادند.

اما پس از 10 و 16 راند به همین میزان در مبارزه بزرگسالان، مهربد شاملی، آرمان رکنی و ایلیا قندهاری به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان مرحله اول این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایپنا:

مهربد شاملی در سخنان پس از بازی خود گفت که با تجهیزات و مجوزهای ویژه از سوی باشگاه ارتش در این مسابقات شرکت کرده و با هماهنگی باشگاه ارتش در مسابقات بین المللی فرمول 4 امارات در تاریخ 21 آذرماه انجام شد. . پیست فرمول 1. یاس مارینا در ابوظبی شرکت خواهد کرد و از فرمانده کل نیروی زمینی به خاطر چنین هماهنگی در ادامه ورزش حرفه ای در دوران دفاع مقدس تشکر می کند.

شاملی افزود: باید از مساعدت های فوری فرمانده کل ارتش جناب امیر سرتیپ حیدری و مدیرکل باشگاه زمین ارتش سرهنگ مصیب زاده تشکر و قدردانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید