کرمان 208 هزار متر به سرانه زمین ورزشی اضافه کرد


کرمان 208 هزار متر به سرانه زمین ورزشی اضافه کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان: بیش از 2 سال است که 208 هزار متر به سرانه زمین ورزشی استان اضافه شده است که بیشتر این مکان ها در مناطق روستایی بوده است. به گزارش خبرگزاری ایپنا: میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بر اساس اطلاعات روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان. […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان: بیش از 2 سال است که 208 هزار متر به سرانه زمین ورزشی استان اضافه شده است که بیشتر این مکان ها در مناطق روستایی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایپنا: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بر اساس داده های روابط عمومی است.
میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در شورای راهبردی فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی صبح امروز در هتل پارس کرمان برگزار شد.
با استقبال از حضار،
وی با اعلام اینکه در استان کرمان بیش از 11 هزار روستا و بیش از 2 هزار و 500 دهیاری و دهیاری وجود دارد، گفت:

این آمار ایجاب می کند که هم اداره کل ورزش و جوانان و هم فدراسیون ورزش روستایی بتوانند در بحث توسعه زیرساخت ها فعالیت های خوب و مشخصی را برای روستائیان و جوانان شناسایی کنند.

او اضافه کرد:
خدا را شکر بیش از 2 سال است که 208 هزار متر به سرانه زمین های ورزشی منطقه اضافه شده است که بیشتر آن زمین های مصنوعی مینی فوتبال، فضاهای ورزشی سرپوشیده و … است.
در روستاها است که امیدواریم این امر موجب شادی و نشاط مردم روستاها شود و زمینه ساز تلاش های ارزنده فدراسیون ها و هیئت ها برای اجرای برنامه های خود باشد.

پاریس تصریح کرد:
انتظار می رود با توجه به گستردگی این صنعت، خلاقیت و توان فکری دست اندرکاران ورزش روستایی، زمین و فرصت ها و همچنین اطلسی متناسب با نیاز کشور برای فدراسیون ورزش روستایی تهیه شود. قابلیت های متفاوتی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اگرچه نسخه واحدی برای کشور تدوین نشده است؛ از آنجایی که به شش منطقه تقسیم شده است، باید با توجه به توانایی های هر منطقه برنامه ریزی کرد و این رویداد می تواند رهنمودهایی را شکل دهد و به ارتقای سطح بازی های محلی و محله های کشور کمک کند.

پاریس افزود:
علاوه بر بازی‌ها و بازی‌های محلی و محلی، بازی‌ها و فعالیت‌های فیزیکی و مفرح، می‌توانند منشأ، قدمت و میراث ما را منعکس کنند که باید در مجموعه فدراسیون ورزش‌های روستایی به خوبی حفظ شود و این تداوم یک بازی موجود و به نوعی فراموش شده است. بازی ها زنده خواهند شد

پاریزی در خصوص ثبت ملی بازی قلعه قوس در استان کرمان ضمن تبریک به فدراسیون ورزش روستایی و تمامی شرکت کنندگان ابراز امیدواری کرد که امیر خراسانی سرپرست فدراسیون ورزش روستایی باشد و بازی های بومی و محلی برگزار شود. . ، اکثر بازی ها قابلیت ثبت ملی دارند و این اتفاقات باعث می شود تا شاهد تحرک بالایی در بین روستاییان باشیم.

او گفت:
تفاهم نامه هایی در حوزه معاونت ها با ادارات و ستادهای مختلف و فدراسیون ورزش منعقد شده است. بازی های محلی .

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت:
اخیراً تفاهم نامه ای بین معاون رئیس جمهور و معاون وزیر در امور زنان منعقد شد تا در مورد طرح سنجش قد زنان و دختران روستایی که به طور گسترده در سراسر کشور منتشر شده است، بحث و بررسی شود.
اما ما همچنین باید بازخورد این مورد را بدانیم، زیرا با توجه به هزینه و زمان صرف شده در این زمینه،
چه نتیجه ای گرفتیم؟
پاریس افزود:
من در یک جلسه وبینار با ابتکار عمل بودم،
با توجه به تفاهم نامه هایی که به دست آورده ام،
همچنین پر کردن این برنامه را در نظر بگیرید. یعنی زمانی که آسیب شناسایی می شود، باید به تفاهم نامه دیگری در زمینه تعمیرات دست یافت تا با برنامه ریزی دقیق و مدون،
پس از پیگیری، نسخه های بهتر در مناطق روستایی بسته بندی می شود

دیدگاهتان را بنویسید