اپل در جمعه سیاه به مشتریان خود کارت هدیه 25 تا 200 دلاری می دهد


در اوج تخفیف های بلک فرایدی یا بلک فرایدی، اپل رویکرد متفاوتی نسبت به سایر شرکت ها در پیش گرفته و به طرفداران خود به جای کاهش قیمت محصولات و لوازم جانبی، یک کارت هدیه ارائه می دهد تا در زمان های دیگر از آن برای خرید محصولات استفاده کنند.

تخفیف های اپل برای هر محصول متفاوت است و با خرید هر محصول از غول فناوری، یک گیفت کارت متفاوت با حداقل قیمت 25 دلار و حداکثر 200 دلار دریافت می کنید که به شرح زیر است:

مبلغ کارت هدیه محصولات مناسب را دریافت کنید
25 دلار نسل دوم و سوم AirPod، Bates Flex، Bods Studio، Magusif Charger، Folio Smart Keyboard، AirTag 4، نسل دوم Apple Pen.
50 دلار هدفون بی‌سیم بیتس برای iPhone SE، iPhone 12، iPhone 12 Mini، Apple Watch Series 3، Apple Watch SE، AirPad Pro، Apple TV HD، Apple TV 4K، صفحه‌کلید هوشمند iPad Pro و iPad Air، مدل‌های Studio3، Solo3 و Powerbeats Pro
75 دلار ایرپاد مکس
100 دلار مک بوک ایر، مک بوک پرو 13 اینچی M1، مک مینی و آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی
200 دلار آی مک 27 اینچی

همانطور که می بینید، جدیدترین محصولات کوپرتینویی مانند آیفون 13، اپل واچ سری 7، آیپد مینی یا مک بوک پرو M1 در این اپلیکیشن گنجانده نشده است و تنها نسل سوم ایرپاد در لیست ارائه شده توسط اپل قرار دارد. این کارت‌های هدیه را می‌توان در خرید بعدی‌تان مانند دستگاه‌های اپل، خدمات اشتراک یا خریدهای دیجیتالی از طریق iTunes یا App Store استفاده کرد.

برنامه اپل برای ارائه کارت های هدیه تخفیف دار برای خرید محصولات فهرست شده در جدول بالا در ایالات متحده در تاریخ 26 نوامبر 2021 (جمعه، 26 دسامبر) آغاز خواهد شد و تا 29 نوامبر 2021 (دوشنبه، 8 دسامبر) ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید