دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا چه نوع دمنوشی است؟

 

سایت نوشاتی یکی از منابع اصلی برای فروش دمنوش های نیوشا است که این سایت محصولات خود را در ایران و خارج از ایران ارائه می دهد و به فروش میرساند.

نوشاتی، با فروش دمنوش های نیوشا توانسته است با ارائه مرغوب ترین دمنوش ها در سراسر ایران،  مشتریان و طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا

نوشیدن دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا تاثیرات بسزایی در خنک کردن بدن، کاهش وزن، کاهش کلسترول بد خون و کاهش فشار خون می گذارد. همچنین دمنوش ریزمیوه های قرمز خنک کننده کبد نیز می باشد و برای کسانی که مشکل کبد چرب دارند بسار مفید است. همچنین این دمنوش صفرا آور بوده و برای کسانی که مشکل سنگ کیسه صفرا دارند بسیار موثر است و موجب درمان سنگ کیسه صفرا می شود. به دلیل وجود ریزمیوه هایی با طبعی سرد، طبع این دمنوش سرد و خشک است و برای افرادی که مزاج سردی دارند مناسب نمی باشد مگر اینکه با تشخیص مشاورشان در بازه زمانی خاص از این دمنوش استفاده کنند. در ادامه بیشتر با خواص دمنوش ریز میوه های قرمز آشنا می شویم.

دمنوش ریز میوه ها ی قرمز (میکس بری) نیوشا ترکیبی از میوه ها ی قرمزی مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش است. میوه ها ی قرمز سرشار از فیبر هستند. به همین دلیل، به کاهش وزن، کاهش کلسترول و فشار خون کمک زیادی می کنند و از این جهت به این دمنوش، دمنوش لاغری نیز گفته می شود.

چه موادی در دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا موثر است؟

  • زرشک:

زرشک باعث بهبود عملکرد قلب و عروق می شود.

کلسترول خون را تنظیم میکند.

قندخون را تنظیم میکند.

وزن را کاهش می دهد.

ضدالتهاب و ضددرد است.

آنتی اکسیدان و ضدمیکروب است.

 

در طب سنتی، طبع زرشک را سرد و خشک می دانند و از آن برای درمان فشار خون بالا، تب، بیماری ها ی کلیوی، اسهال و سوءهاضمه استفاده می کنند. زرشک را در تقویت قلب و کبد هم موثر می دانند.

  • توت فرنگی

توت فرنگی باعث بهبود عملکرد قلب و عروق می شود.

قندخون را تنظیم میکند.

وزن را کاهش میدهد.

باعث بهبود عملکرد مغز می شود.

دندان ها را استحکام می بخشد.

از بیماری لثه جلوگیری میکند.

ضد سرطان است.

 

املاح این میوه، برای درمان یبوست مفید است و به سبب داشتن مقادیر کافی کلسیم و فسفر، در رشد کودکان و نوجوانان، تأثیر بسزایی دارد. توت فرنگی، در کاهش و رفع ترس، عصبانیت، اضطراب، هیجان و سستی موثر است. بر طول عمر می افزاید و از سکته جلوگیری می کند. طبع توت فرنگی سرد و تر است.

 

جمع بندی:

نوشاتی توانسته است با ارائه وغن خارمریم و دیگر دمنوش های مطرح و پرخاصیت جایگاه خود را در بین سایت هایی که دمنوش های نیوشا را به فروش می رسانند، در رده ای خوب ثبت کند تا بتواند نظرات کاربران را جلب کند و نقشی پررنگ در سلامت افراد داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید