تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکل موسسه اعتباری کاسپین



ایسنا/ گولیستون وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه مردم و نمایندگان منطقه گلستان اغلب بر سرنوشت موسسه مالی کاسپین نظارت دارند، گفت: کارگروه ویژه ای را برای بررسی و حل این موضوع تشکیل داده ایم. ماسالا. ”

سید احسان خاندوزی در جلسه شورای اداری منطقه گلستان امشب 5 آذرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر بسیار خوبی برای بررسی برنامه ها و حرکت رو به جلو داشتیم، گفت: با معرفی آقای سید حسن مالک حسینی. مدیر اجرایی منطقه ای تجارت آزاد اینچئون ما از فرصت ها و فرصت های موجود در این زمینه گذشتیم.

وی با بیان اینکه توافقات خوبی در خصوص توسعه و اجرای طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون صورت گرفته است، گفت: باید تلاش کنیم از مزیت های منطقه برای توسعه زیرساخت ها و ایجاد بستر صادرات استفاده کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی علی آباد کتول از انجام رایزنی و گفت و گو با وزیر نیرو برای تکمیل این نیروگاه خبر داد و گفت: این پروژه سال هاست که بدون تصمیم جدید به نتیجه مطلوب نرسیده است.

خاندوزی با بیان اینکه با کمک شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی یا شستا اقدامات خوبی را در استان گلستان انجام خواهیم داد، گفت: یکی از این اقدامات راه اندازی و تجهیز طرح 6 هزار راسی دام در استان خواهد بود.

وی از تلاش ویژه برای رفع مشکل موسسه اعتباری کاسپین خبر داد و گفت: گروه ویژه ای را برای بررسی وضعیت این موسسه و مصلحت بودن روی ریل موسسات و بانک های کرز الحسنه تشکیل داده ایم. به زودی گزارشی دریافت کنید و به من اطلاع دهید.” به مردم تحویل می دهیم.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه هماهنگی هایی بین سازمان محیط زیست و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) برای حل مشکل گرگان انجام شده است، افزود: به زودی خبرهای خوب و خبرهای خوبی خواهیم داشت. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید