نقشه زیبا چیدن در بازی پرطرفدار clash of clans

من حتی دوست دارم آن را در خانه بازی کنم، اما پس از آن با یک مشکل مواجه می شوم: وقتی در خانه هستم، نمی خواهم به صفحه نمایش آیفون خود خیره شوم. ممکن است کار زیادی به نظر برسد، اما بسیار مفید است. ممکن است انتخاب بهترین استراتژی و اینکه همیشه بدانید کدام ساختمان بعدی را بسازید چالش برانگیز باشد. معمولاً حدود 8 تا 10 سطح از هر ساختمان وجود دارد که خیلی متفاوت نیستند، اما نتایج چشمگیرتری را ارائه می دهند. چند ساختمان دیگر وجود دارد که می توان آنها را به عنوان ساختمان های منبع طبقه بندی کرد. شما می‌توانید این کار را در موقعیت‌هایی انجام دهید که به هر حال وقت خود را تلف می‌کنید، اما می‌توانید از چیزی برای مشغول نگه داشتن مغزتان استفاده کنید، مانند انتظار در صف یا سوار شدن بر اتوبوس (مگر اینکه راننده هستید، لطفاً این کار را نکنید). علاوه بر این، زمانی که با یک قبیله بازی می کنید، می تواند صبر را آموزش دهد و مهارت های کار تیمی شما را تقویت کند.

 قرار دادن خوب دهکده clash of clans در مقابل  تله ها

می توانید پول بپردازید تا مدت زمان کمتری طول بکشد. به اندازه تعداد بیشتری از بازی‌های آنلاین چند نفره، به شما امکان می‌دهد در حین بازی با افراد جدیدی آشنا شوید و دوستان خوبی پیدا کنید. توجه: – بسیاری از مودهای apk وجود دارند که می توانند بازی شما را هک کنند، اما فقط تعداد کمی از آنها به اندازه کافی خوب هستند که می توانید به آنها اعتماد کنید وtown hall 11 یکی از آنهاست. 2. قرار دادن خوب تله ها. اگر واحدهای خود را در آنجا مستقر کنید، تله های اسکلت زیادی وجود خواهد داشت. شما می توانید کمپ های ارتش، پادگان ها، آزمایشگاه ها، کارخانه های طلسم سازی و پادگان های تاریک بسازید تا واحدهای جدید و هیجان انگیز را در ارتش خود استخدام کنید. توپ‌ها، برج‌های کماندار، برج‌های جادوگر، برج‌های جهنمی و حتی جاروهای هوایی در دسترس شما هستند تا بسازید.

شما می توانید 1000 سنگ قیمتی را برای بازی clash of clansخریداری کنید

ساختمان های مختلفی وجود دارد که از Town hall 11 مفید گرفته تا تزئینات و موانع را شامل می شود. جواهرات اضافی را می توان با تکمیل دستاوردها یا پاک کردن موانع در بازی به دست آورد یا با پول واقعی خریداری کرد. جادوها را می توان در هر نقطه از نقشه استفاده کرد و می توانند از دفاع ها و ساختارها عبور کنند. کارخانه اسپل به شما امکان می دهد با استفاده از اکسیر طلسم ایجاد کنید. شما می توانید 1000 سنگ قیمتی را کاملا رایگان با استفاده از کد کوپن بازخرید کنید. پادگان به شما این امکان را می دهد که با استفاده از اکسیر به آموزش نیروها بپردازید، پس از آموزش این نیروها به اردوگاه های ارتش منتقل می شوند و تا زمان نیاز در آنجا می مانند.

بدون اشتباه اضافی با کلش آف کلنز بازی کنید

من این گزینه را دوست دارم که بتوانم چندین پایگاه ایجاد کنم، و بتوانم از یک پایگاه دشمن “کپی” کنم. خمپاره‌ها به دشمنان شما آسیب زیادی وارد می‌کنند و همچنین تن‌ها دشمن را در حالی که دشمن در حال تخریب ساختمان‌های دیگر است، نابود می‌کند. به عنوان یک عضو قبیله، می‌توانید نیروهای سطح بالاتری را در قلعه قبیله خود دریافت کنید که در برابر حملات دشمن دفاع می‌کنند و همچنین می‌توانند هنگام حمله به گابلین‌ها یا دیگر بازیکنان، به صورت تهاجمی از آن‌ها استفاده کنند. در اینجا پچ یادداشت های کامل برای به روز رسانی بهار 2021 کلش آف کلنز آمده است. شما دقیقاً آنچه را که نیاز دارید در اینجا در MMOAuctions پیدا خواهید کرد. اگر می خواهید دیوارهای خود را به سطح 10 یا حتی بالاتر ببرید، در جای مناسبی هستید.

فقط دکمه را در گوشه سمت راست بالای صفحه فشار دهید و دستورالعمل هایی را که در آنجا پیدا می کنید دنبال کنید. اگر علاقه مند به خرید برخی از کالاهای مجازی هستید، حتما از طریق وب سایت ما جستجو کنید و مطمئناً چیزی به ارزش وقت خود پیدا خواهید کرد. در MMOAuctions می‌توانید اکانت‌ها و آیتم‌های Clash of Clans و همچنین انواع محتوای درون‌بازی را از کلش رویال و سایر بازی‌های آنلاین پیدا کنید. ساختمان های دفاعی وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش رتبه دفاعی خود استفاده کنید.

source:igame

دیدگاهتان را بنویسید