مشخصات و طراحی اصلی آنر 60 و آنر 60 پرو اعلام شد


Honor 60 و Anra 60 Pro در حال حاضر در JD.com و چندین وب سایت خرده فروشی در چین فهرست شده اند و مشتریان می توانند این محصولات را رزرو کنند. لیست JD شامل رندرهای رسمی هر دو گوشی است. این تصاویر نشان می دهد که گوشی های میان رده 60 آن طراحی خیره کننده ای را ارائه می دهند. علاوه بر این، یکی از بنیانگذاران یک نوآوری فناوری شناخته شده به نام Digital Chat Station ویژگی های کلیدی این دو محصول را اعلام کرده است.

طبق گفته Gizmocchina، هر دو مدل 60 و 60 Pro به صفحه نمایش خمیده مجهز هستند. با این حال، صفحه نمایش وانیلی فقط در لبه های چپ و راست خمیده است، در حالی که مدل Pro از چهار طرف خمیده است. عدم وجود حسگر اثرانگشت پشتی یا جانبی نشان می دهد که این گوشی ها ممکن است به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شوند.

به نظر می رسد قاب پشتی آنر 60 و آنر 60 پرو به سیستم سه دوربینه مجهز شده است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور نیز در لبه سمت راست این دو محصول قرار دارند.

طبق شایعات اخیر، پنل شبیه ساز گوشی های آنر 60 و آنر 60 پرو از رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 گیگاتس پشتیبانی می کند. Honor 50 و Honor 50 Pro از پردازنده Snapdragon 778G استفاده می کنند، اما مدل های جایگزین ممکن است دارای تراشه جدیدتر Snapdragon 778G Plus باشند.

مقاله مرتبط:

انتظار می رود Honor 60 و Honor 60 Pro دارای دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی باشند. گفته می شود هر دو دستگاه از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کنند.

قیمت Honor 60 و Honor 60 Pro هنوز مشخص نیست. شایعات حاکی از آن است که خط تولید 60 شامل مدل دیگری به نام سری 60 است. انتظار می رود این مدل با فناوری شارژ سریع 40 واتی عرضه شود. فروش گوشی های سری آنر 60 در چین از 1 دسامبر (4 دسامبر 1400) آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید